شرکت اجاره ماشین سفرآلامو : افزودن ماشین های اجاره ای جدید
نوشته شده توسط : سفرآلامو

باشگاه مگاپیکسل، یک شرکت اجاره ماشین عجیب و غریب در میامی، نه اجاره جدید عجیب و غریب و لوکس را به ناوگان خود اضافه کرده است.
خودروهای جدید شامل 2014 Ferrari سفرآلامو ، 2014 لامبورگینی Gallardo Spyder، 2015 BMW i8، 2015 2015 Ferrari 458 Italia، 2015 لامبورگینی Aventador، 2015 لامبورگینی Aventador Roadster، 2015 لامبورگینی هوراکان، 2015 پورشه 911 Carrera 4S 2015 و 2015 Range Rover 5.0L V8 supercharged.

سفرآلامو یکی از بنیانگذاران باشگاه سفرآلامو ، اجاره خودرو  گفت: “این طرح تصمیم گیری محاسبه شده براساس ارزش بازار و احساس مشتریانی است که در خودرو جستجو می کنند.” “پس از تحقیق، ما وسایل نقلیه را دوست داریم و مشتریان جدید با آن عشق می ورزند. وقتی یک مشتری پس از شنیدن رکورد موتور از یکصد فوت، لبخند می زند، می دانیم که تصمیم درستی گرفته ایم. “
فرودگاه سفرآلامو سفرآلامو در فرودگاه خصوصی میامی، باشگاه سفرآلامو نیز شامل خدمات رانندگی همراه با تمام ناوگان اجاره اتومبیل خارجی است.

پروپوزال اجاره ماشین  حمل و نقل شش ساله 478 میلیارد دلاری دولت اوباما برای تأیید نقص های اداره ایمنی ترافیک ملی سه برابر شده است و امیدوار است که نقص های خودروی خطرناک را سریع تر شناسایی کند که احضاریه امنیتی است.
آژانس سفرآلامو بخشی از وزارت حمل و نقل ایالات سفرآلامو ، در سال گذشته انتقاد شدید خود را نسبت به پاسخ آهسته خود به شکایات مربوط به نقصهای مرتبط با سفرآلامو رنت ماشین هواکش Takata و سوئیچهای سوخته جنرال موتورز، مطرح کرد. رهبران آژانس، به نوبه خود، به کمبود منابع مالی و کارکنان اشاره کردند.
قانون “سفرآلامو “، قانون پیشنهادی به منظور تقویت اختیارات سفرآلامو است. این آژانس قدرت را برای متوقف کردن فروش وسایل نقلیه ای که خطری جدی برای آسیب یا مرگ داشته باشد، خواهد داشت. سفرآلامو می تواند این تصمیم را به طور مستقل و بدون ورودی از شرکت سازنده درگیر کند. یک برنامه آزمایشی برای بهبود اعلان و بازخورد احضار ایمنی، با چک کردن بازپرداخت های باز، زمانی که وسیله نقلیه با یک سفرآلامو دولتی ثبت می شود، ایجاد می شود.
این لایحه همچنین حداکثر مجازات را که کرایه ماشین سفرآلامو می تواند بر شرکتی که قوانین ایمنی سفرآلامو  را نقض می کند، افزایش دهد – از 35 میلیون دلار تا 300 میلیون دلار افزایش می دهد.
وزیر حمل و نقل ایالات سفرآلامو سفرآلامو این قانون را به کنگره ارسال کرد. این لایحه در جاده ها و پل ها 317 میلیارد دلار و 115 میلیارد دلار در چنین گزینه های حمل و نقل عمومی به عنوان اتوبوس ها و قطارهای سبک راه آهن سرمایه گذاری می کند





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: